EPron rengaspainetarkistus.
Tsunan renkaista toinen reuna hieman irti vanteelta, kumpaankin päähän n. 125 ml Joe's EcoSealentia. Reunat paikoilleen, paineet sisään ja pyörittelyä.
Keulan paineiden laskeminen, jotta etu- ja takapää olisivat paremmin balanssissa.
Etuvaihtajan pikasäätö.
Seuraavaksi 29er Edict koukkuihin.
Kiekot irti, renkaat vanteilta. Takapäässä lymyili jonkun sortin alien renkaan sisällä...
Yhdistelmä kahdesta tai kolmesta litkusta kuivahtaneena. Melkoinen homma saada edes osa 'purkkaesiintymästä' ja muusta smegmasta irti renkaan sisäpinnasta.
Samalla tuli esiin pieni repeämän alku, joka päästi paineet pihalle. Paikallinen sisäpinnan tarkempi puhdistus ja kumiliimaa pintaa kuivahtamaan...
Etupäässä Merrickin kuitupohjainen kuivunut litku, joten siivoaminen oli huomattavasti helpompaa. Kierrätin eturenkaan puhdistetulle takavanteelle.
Takarenkaan paikkaus, rengas puhdistetulle etuvanteelle. Molempien renkaiden nosto vanteelle, paineet pois ja toisen puolen reunat vähän auki. Joe's EcoSealentia 125 ml kumpaankin päähän, reuna paikoilleen, paineet sisään ja pyörittelyä.
Formulan Volot tutkittavaksi. Etukiekon toinen 9 mm QR-päätyholkki pois, kierteiden puhdistus. Levyn puoli ei irronnut, ei vieläkään 13 tai 14 mm kuusiokoloavainta kotona, jotta saisi pidäteltyä akselia. Irronneen holkin tiivisteen siirto 15 mm holkille, holkki napaan.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti