Muistin vihdoin hankkia pitkän 14 mm kuusiokolohylsyn, jonka avulla jumittava Formula Volon etunavan toisen puolen QR9-soviteholkki lähti irti. Tiivisterenkaiden siirto TA15-soviteholkeille, voitelu ja nämä paikoilleen napaan.
Volojen (etu TA15 - 579 g, taka QR135 - 761 g) vannekehien puhdistus viinalla. Joe-sedän 21 mm keltaisten teippien kiristys paikoilleen (á 5 g), venttiilireikien avaus, Stan-sedän venttiilit (2 kpl 15,5 g) reikiin. Levyiksi Ashiman AiRotor 08:t valkoisina, eteen 180 mm (111 + 12 g), taakse 160 mm (87 + 12 g).
Renkaiksi Michelinin WildRace'rit koossa 26x2.10. Eteen vähän käytetty, kertaalleen paikattu (406 g), taakse uusi (418 g). Sisään Joe-sedän Eco Sealentia 2 x 125 ml.
Väliaikaiskiekon Hopen vapaarattaaseen jumittunut pakka irti ja palasiksi, liotukseen.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti