EPron takakumi tyhjäksi aamulenkillä Viilarinkadulla...
Eli hieman rengastöitä ennen kotimatkaa...
keskiviikko 7. lokakuuta 2015
keskiviikko 30. syyskuuta 2015
M1 päivitys
M1:n BBB BCH-91 ketju lopussa, tilalle sisäänajettu SRAM PC99.
Takasisurin venttiilirikko, Contin tilalle Kenda KD543 (149 g).
Takajarrupalat lopussa (Shimanon B01:t), tilalle sisäänajetut Tektro Aurigan originaalipalat.
Evonin rungosta irti Tangen 68/113 mm nelikanttikeskiöpatruuna.
maanantai 7. syyskuuta 2015
Zetan vaijereita
Jatkiin Zetan vaijerointia. Takajarruvaijerin kuoret paikoilleen, etuosan teippaus tankoon.
Vaihdevaijereiden kuoriksi valkoista BBB:n ShiftLinea ja aivan samanlaista Promaxin lineaarikuorta. Kuorien katkonta mittoihin 'dremelillä', päiden viimeistely, päätyholkitus, emäputkelle hankaussuojat.
Vaihdevaijereiksi BBB:n ShiftLine:t. Keskiön alle ohjuri ennen vaijerivetoja. Vaijerit kevyesti kiinni vaihtajiin odottelemaan vaihdesäätöjä.
sunnuntai 6. syyskuuta 2015
Zeta pukille
Ohimennen Zeta pukille ja vihkura valkoista jarruvaijerikuorta kouraan. Katkoin siitä sopivat pätkät, viimeistelin päät 'dremelin' timanttilaikalla ja o-rengastyökalulla. Teippasin etujarrun kuoren paikoilleen tankoon.
tiistai 25. elokuuta 2015
perjantai 14. elokuuta 2015
Luxemburgin paketti
Saapui värikoodausosilla terästetty kiekkopaketti:
- Formula Volo Ultralight 26" takakiekko 135 mm QR 763 g + vannenauha 17 g + QR 34 g.
- Formula Volo Ultralight 26" etukiekko 100 mm QR 599 g + vannenauha 17 g + QR 31 g. Muunnosholkit 15 mm akselille 27 g. Jarrupuolen QR-holkki niin tiukassa, etten päässyt pikaisesti kokeilemaan kiekon painoa 15 mm holkeilla.
- E*thirteen GuideRing 34T BCD 104 mm vihreänä 45 g.
- E*thirteen GuideRing 36T BCD 104 mm vihreänä 53 g.
- Läjä erivärisiä pääteholkkeja.
tiistai 4. elokuuta 2015
EPro rengashuolto
EPron takarengas valskasi kotimatkalla niin paljon, että illalla oli vuorossa rengastöitä.
Kiekko irti, rengas pois. Rengas pesuun. Litkut olivat hyytyneet yhteen paakkuun, jota sai repiä tosissaan irti. Renkaan kuivaus, vahva talkki sisäpintaan.
Venttiili irti, vanteen puhdistus.
Sisuriksi Hutschinsonin 111 g kevytkumi. Talkki pintaan, ulkokumi vanteelle, sisuri paikoilleen, ulkorengas paikoilleen, paineet sisään, kiekko paikoilleen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)