Tsunaan tulevan WTB i23-etukiekon rihtaus kireäksi ja suoraksi, punaisen HP-vanneteipin liimaus.
Renkaiksi Schwalben 19A perussisuri (212 g) sekä Innovan jäykkäreunainen valkoraitainen IA-2549 pikkunappulakumi (913 g). Jälkikäteen selvisi, että sisurissa oli reikä, vaihdettava/paikattava myöhemmin...
M1:sen kesärengastus. Pyörä pukkiin, kiekot irti. XTR:n etunavan kartiot ja kupit finaalissa > jotain muuta tilalle. Seinällä RCZ Race kiekkosetti valkovihreänä, takakiekosta pinna poikki. Alligatorin vihreä jarrulevy sekä Mr. Controlin kevennyslinkku irti, katkennut pinna pois. Hyllyssä varapinnoja, uusi tilalle. Nippeliksi lyhyempi 12 mm messinkinen, jottei pinnan kierre pohjaa kesken kiristyksen. Vanneteippiin mattoveitsellä viilto, alkuperäinen nippeli pois, uusi tilalle. Kiekko rihtauspukkiin ja suoraksi, avatun pinnanreiän päälle pätkä vanneteippiä.
Alkuperäiseltä kiekolta pakka irti ja pesun kautta korvaavalle kiekolle. Renkaiksi Onzan Canikset BBB:n kevytsisureilla (124 g / kpl). Jarrulevyiksi Tektron 129 g laikat.
Kiekot paikoilleen, jarrujen keskitys, takavaihtajan hienosäätö.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti