tiistai 17. toukokuuta 2016

Siivoilua & Tsunamia

Tallisiivoilun ohessa Tsunamiin SLX-pakan tilalle 11-36T SunRace (356 g). Takakiekko paikoilleen ja takajarrun keskitys.

Vaihtajien vaijerikuorien linjauksia speksaillessa tuli mieleen yläveto etuvaihtajan vaijerin kiepauttaminen V-jarrun 110-asteisella ohjuriputkella iskarin vierestä alas viistoputken alle, jota kautta alkuperäinen alavetomallin vaijerilinja on kulkenut; säästyisi ylimääräisten ankkureiden liimaamiselta. Vaijerikuoren väriksi joko valkoinen tai sininen? Sininen? Tarvitaan joka tapauksessa kahden vaijerisetin kuoret, jotta riittävät yksimittaisiin vetoihin.

Illan päätteeksi M1:stä Sigman valaisin akkuineen pois ja pulloteline kiinni runkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti