Tallisiivoilun ohessa Tsunamiin SLX-pakan tilalle 11-36T SunRace (356 g). Takakiekko paikoilleen ja takajarrun keskitys.
Vaihtajien vaijerikuorien linjauksia speksaillessa tuli mieleen yläveto etuvaihtajan vaijerin kiepauttaminen V-jarrun 110-asteisella ohjuriputkella iskarin vierestä alas viistoputken alle, jota kautta alkuperäinen alavetomallin vaijerilinja on kulkenut; säästyisi ylimääräisten ankkureiden liimaamiselta. Vaijerikuoren väriksi joko valkoinen tai sininen? Sininen? Tarvitaan joka tapauksessa kahden vaijerisetin kuoret, jotta riittävät yksimittaisiin vetoihin.
Illan päätteeksi M1:stä Sigman valaisin akkuineen pois ja pulloteline kiinni runkoon.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti