M1:stä etujarrun palat vähissä, palautusjousi miltei levyssä kiinni. Palat irti, tovi mäntäjumppaa, Shimanon omat palat tilalle, jarrun keskitys. Vaati myös levyn rihtailua, jotta hiljeni.
Samalla rikkoutunut TI-benderfender pois.
keskiviikko 14. syyskuuta 2016
keskiviikko 7. syyskuuta 2016
maanantai 5. syyskuuta 2016
RF:ää ja XTR:ää...
Ennen työmatkatempoa Tsunan istuimen yläpintaa pari-kolme senttiä ylemmäs, lienee vajunut itsestään?
Päivällä saapui Luxemburgin paketti, RaceFacen hissitolppa ja XTR:ää vipujen ja vaihtajien muodossa. Muodista poistunutta kymppilovista alkaa saada vähitellen siedettävään hintaan...
Ennen kotimatkaa Tsunan vajuneet rengaspaineet kohilleen.
Päivällä saapui Luxemburgin paketti, RaceFacen hissitolppa ja XTR:ää vipujen ja vaihtajien muodossa. Muodista poistunutta kymppilovista alkaa saada vähitellen siedettävään hintaan...
Ennen kotimatkaa Tsunan vajuneet rengaspaineet kohilleen.
torstai 25. elokuuta 2016
DD10 testiajoon
Lainafättis kotimatkalle testiajoon, ennen sitä vipujen säätö, lokarit paikoilleen, istuin paremmin vaateriin, jarrujen säätö.
maanantai 22. elokuuta 2016
Valoa & suojaa
Syksy saa, M1:een ja Tsunaan etuvaloksi Sigman Evot.
Rapakelien varalta Tsunamin keulaan kiinni Zefalin Deflector Light (22 g + nippusiteet 2 g).
Rapakelien varalta Tsunamin keulaan kiinni Zefalin Deflector Light (22 g + nippusiteet 2 g).
perjantai 29. heinäkuuta 2016
Luxemburgin paketti
Saapui peni laatikko ALV-paratiisista, sisälsi iskarin, jarrupalat ja läjän muita pikkukikkareita...
torstai 28. heinäkuuta 2016
EPro loppuläjäys, retki-cyclo
EPron pakan pesu. Puhdas pakka Vololle, momenttiin. Pyörän putsailua, suurimmat hiekkakerrostumat pois. Runkoon rengasrikon yhteydessä roiskunut litku olikin sitten hankalampi irrottaa, loppui aika/kärsivällisyys kesken...
Takakiekko paikoilleen, kiristys punaisella Novatecin piklinkulla (46 g). Takajarru vaati säätöä, laahasi oikein kunnolla, ilm. levyn offset Vololla aavistuksen erilainen edelliseen kiekkoon verrattuna. Jonkin aikaa simmien kanssa pelailtuani totesin Martojen todennäköisesti tarvitsevan taas vaihteeksi kunnon junppahetken, jotta toiminta palautuisi kelvolliseksi ja keskitys onnistuisi moitteetta. Laitoin tuon ToDo-listalle, ei jaksa tällä kertaa harkita ryhtyvänsä...
Viikonlopuksi suunniteltu retki vaati hieman esivalmisteluja. Cyclo esiin, satulalaukku, takalokari ja -valo pois. Istuinkannattimeen kiristettävä tarakka paikoilleen (kuitutolppa, älkää tehkö tätä kotona! ;) ), Ortliebin vesitiivis sivulaukku kiinni telineeseen. BBB:n Traveller-pumppu toimintatarkistettuna telineineen rungon ja pullotelineen väliin. Satulalaukku täydennettynä toisella varasisärenkaalla ja varakorvakkeella tarakan päälle kiinni, muovipussiin suljettu varaulkorengas velcro-hihnoilla tarakan alle.
Takakiekko paikoilleen, kiristys punaisella Novatecin piklinkulla (46 g). Takajarru vaati säätöä, laahasi oikein kunnolla, ilm. levyn offset Vololla aavistuksen erilainen edelliseen kiekkoon verrattuna. Jonkin aikaa simmien kanssa pelailtuani totesin Martojen todennäköisesti tarvitsevan taas vaihteeksi kunnon junppahetken, jotta toiminta palautuisi kelvolliseksi ja keskitys onnistuisi moitteetta. Laitoin tuon ToDo-listalle, ei jaksa tällä kertaa harkita ryhtyvänsä...
Viikonlopuksi suunniteltu retki vaati hieman esivalmisteluja. Cyclo esiin, satulalaukku, takalokari ja -valo pois. Istuinkannattimeen kiristettävä tarakka paikoilleen (kuitutolppa, älkää tehkö tätä kotona! ;) ), Ortliebin vesitiivis sivulaukku kiinni telineeseen. BBB:n Traveller-pumppu toimintatarkistettuna telineineen rungon ja pullotelineen väliin. Satulalaukku täydennettynä toisella varasisärenkaalla ja varakorvakkeella tarakan päälle kiinni, muovipussiin suljettu varaulkorengas velcro-hihnoilla tarakan alle.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)